Η Νίνα Κασιμάτη στη Βουλή για την Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος

zefxi salaminas peramatos

Να γίνουν αποδεκτοί οι περιβαλλοντικοί, συγκοινωνιακοί, κοινωνικοί και εργασιακοί όροι που έθεσε το Δ.Σ.Σαλαμίνας

Η Βουλευτής Β’ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίνα Κασιμάτη, κατέθεσε Αναφορά προς στους Υπουργούς, Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, Περιβάλλοντος & Ενέργειας Κώστα Σκρέκα, Εσωτερικών Μάκη Βορίδη, Πολιτισμού & Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη και Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη βάσει της υπ. Αριθμ. 58/2021 ομόφωνης Απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σαλαμίνας, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 19/04/2021 και αφού έκανε αποδεκτές τις προτάσεις του Δημάρχου και των Δημοτικών Συμβούλων Τσαβαρή Ιωάννη και Νάννου-Παπαθανασίου Ισιδώρας κατέληξε σε κατ’ αρχήν συγκεκριμένους όρους προκειμένου να αποδεχτεί το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας – Περάματος.

Η Βουλευτής Β’ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίνα Κασιμάτη, προωθώντας αρμοδίως τα αιτήματα του Δήμου Σαλαμίνας σχετικά με το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας - Περάματος, κάλεσε τα αρμόδια υπουργεία να ενεργήσουν ως ακολούθως:

  1. Να ενισχυθούν οι υποδομές στο νησί.
  2. Να πραγματοποιηθεί ουσιαστική κατάρτιση συγκοινωνιακού σχεδιασμού.
  3. Να εκπονηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων από την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου που θα επέλθει με τη λειτουργία του έργου της ζεύξης στις λεωφόρουςκυκλοφορίας του νησιού.
  4. Να εκπονηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μελέτη σχετική με όσα αναφέρει το προεδρικό διάταγμα 230/2007 (περί σηράγγων κλπ).
  5. Ο Δήμος Σαλαμίνας να εισπράττει ανταποδοτικά τέλη από τη λειτουργία της ενδεχόμενης ζεύξης έναντι αυτών που μέχρι τώρα εισέπραττε το Λιμενικό Ταμείο αναλόγου ποσού από τη διέλευση των φέρυ-μποτ.
  6. Άμεση εκπόνηση μελέτης από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τις αναγκαίες παρεμβάσεις-υποδομές που απαιτούνται προκειμένου να μην υποβαθμιστεί η ποιότητα της καθημερινότητας των κατοίκων του νησιού, λόγω της τεράστιας αύξησης των μόνιμων κατοίκων που θα επέλθει μετά τη λειτουργία της ζεύξης, θα πρέπει να υπάρξει ένας βιώσιμος χωροταξικός, πολεοδομικός και συγκοινωνιακός σχεδιασμός.
  7. Κυρίως πριν την έναρξη της κατασκευής του έργου της ζεύξης να έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για τις αναγκαίες υποδομές και παράλληλα να έχει γίνει και η ένταξή τους, δηλαδή όλων αυτών των έργων που θα έχουνε προκύψει από τους παραπάνω σχεδιασμούς σε υποδομές σε περιφερειακό, εθνικό ή άλλο ευρωπαϊκό αναπτυξιακό πρόγραμμα.
  8. Να ληφθεί μέριμνα για τους εργαζόμενους στις Κοινοπραξίες των φέρυ-μποτ (δηλαδή να υπάρχει δέσμευση στη συντήρηση και λειτουργία της ζεύξης από τη Σαλαμίνα έως τη Λεωφ. Σχιστού).
Pin It

eep logo